Loading...
0768.574.574 WhatsApp
TRANSPORT GRATUIT
🇷🇴 România
|
🇭🇺 Ungaria
|
🇧🇬 Bulgaria
|
Kit de Garnituri GRATUIT inclus

Turbina FORD C-MAX II 2.0 TDCi 110 KW / 150 CP Noua

52 evaluări

Cod produs: TRB1153

Produs Nou Aftermarket
În Stoc

Pentru livrare 24h este necesar plasarea comenzii până la ora 14:00

Disponibilitatea stocului poate să difere în funcție de rezervările și confirmările clienților

Preț

1,940.00 Lei --68%
3,250.00 Lei cu TVA
Economisești: -1,310.00 RON
În Stoc

Ionuț

SALES CONSULTANT - 20 YEARS EXPERIENCE IN AUTOMOTIVE FIELD

Informații de bază

Vehicul Compatibil
FORD
Marca FORD
Model C-MAX II
Capacitate 2.0 TDCIcc N/A
Cod Motor T7DB; T7DC; T7DD
Putere Motor 110 KW / 150 CP

Coduri compatibile cu turbina FORD C-MAX II 2.0 TDCIcc T7DB; T7DC; T7DD

Coduri turbo:
53039880394 53039700394 53039880265 53039700265 1871356 9807873180 DS7Q6K682EA DS7Q-6K682-EA 9804265280 9800923580 1611284680 2104859 1610530380 3553008 95526029 306031 40124961 9840533580
Coduri motor:
CJAA CJAB CJAC CJBA CJBB CJCA
Important: Acestea sunt codurile principale compatibile. Dacă aveți un cod diferit, vă rugăm să contactați suportul nostru tehnic la 0768.574.574 pentru verificarea compatibilității.

Ghid de montaj turbina FORD C-MAX II

Important!
Montajul turbinei pe FORD C-MAX II necesită cunoștințe tehnice avansate. Recomandăm montajul la un service specializat pentru a evita deteriorarea componentelor.
Procedură recomandată pentru montarea turbocompresorului
1
Verificați flanșele și calitatea șuruburilor
Verificați flanșele și calitatea șuruburilor

Folosiți piesele de montare noi din conținutul pachetului. Respectați tăierea conform producătorului.

2
Schimbați filtrul de aer
Schimbați filtrul de aer

Curățați intercooler-ul și întregul sistem de admisie.

3
Verificați etanșările
Verificați etanșările

Verificați etanșările pe pe flanșele de ulei pentru eventuale deteriorări și asigurați-vă că sunt montate corect.

Nu folosiți niciodată soluții de etanșare! Lichidele de etanșare poate pătrunde în sistemul de lubrifiere.
4
Schimbați uleiul motorului și filtrul
Schimbați uleiul motorului și filtrul

Murdăria, funingingea, combustibilul, apa pot contamina uleiul. Chiar și cele mai mici particule pot provoca daune grave turbocompresorului. Recomandăm spălarea motorului.

5
Verificați conductele de ulei
Verificați conductele de ulei

Verificați deteriorarea conductelor de ulei lubrifiant. Efectuați diagnostice ale componentelor: DPF, EGR, pompă și injectoare. Evaluați starea generală a motorului.

6
Verificați curățenia conductelor
Verificați curățenia conductelor

Verificați că toate conductele să fie curățate corespunzător și să nu conțină particule în interior.

7
Verificați conductele de alimentare
Verificați conductele de alimentare

Verificați conductele pentru deteriorări. Recomandăm înlocuirea conductelor de alimentare și retur ale uleiului folosit cu unele noi conform specificațiilor producătorului.

Foarte important: Verificați presiunea de ulei la intrarea în turbină, dacă presiunea nu este conform datelor tehnice ale producătorului auto nu porniți motorul!
8
Finalizarea instalării
Finalizarea instalării

După instalarea turbocompresorului, porniți motorul și verificați conexiunile de admisie și ale conductei de ulei.


Scule necesare
  • Set chei tubulare (8-19mm)
  • Șurubelniță cruciformă
  • Clești pentru furtune
  • Cheie pentru filtru de ulei
  • Materiale de curățare

Technical Support

0768.574.574

Garanția produsului

Montajul incorect poate afecta garanția. Pentru a menține garanția de 24 luni, vă recomandăm montajul la un service autorizat FORD.

Cum arată o turbină defectă?

Învățați să recunoașteți defecțiunile!
Cunoașterea problemelor comune vă ajută să identificați cauza defectării și să preveniți deteriorarea turbinei noi.
Alimentare insuficientă cu ulei
Alimentare insuficientă cu ulei
Deteriorarea rotiței turbinei și a carcasei turbinei cauzată de joc axial sau radial din cauza lubrierii insuficiente a rotorului turbocompresorului.
Deteriorarea rotorului turbinei
Deteriorarea rotorului turbinei
Alimentare insuficientă cu ulei a rotorului turbocompresorului - deteriorarea rotorului turbinei cauzată de lubrifiera insuficientă.
Flanșă de ulei înfundată
Flanșă de ulei înfundată
Particule de ulei carbonizate din uleiul motorului cauzate de întreținerea neglijată. Depuneri excesive de motor sau reziduuri de etanșant.
Roată de turbină arsă
Roată de turbină arsă
În majoritatea cazurilor cauzată de un sistem DPF înfundat.
Palete ale rotiței compresorului deteriorate
Palete ale rotiței compresorului deteriorate
Cauzate de particule în admisie din cauza impurităților.
Prevenire
Cum evitați aceste probleme?
  • Schimbați uleiul regulat
  • Folosiți filtre de calitate
  • Întreținere preventivă DPF
  • Verificați presiunea de ulei
  • Curățați sistemul de admisie
Identificați cauza defectării
Înainte de a monta turbina nouă, este esențial să identificați și să remediați cauza care a dus la defectarea turbinei vechi. Montarea unei turbine noi fără remedierea problemei de bază va duce la deteriorarea rapidă a produsului nou.
Consultanță tehnică

0768.574.574

Recenzii Clienți (52)

4.8/5 (52 evaluări)
Împărtășește experiența ta
Numele este opțional (va fi folosit numele tău din cont dacă nu completezi)
Selectează numărul de stele
Minimum 50 caractere

M
Marius A.
3 zile în urmă

Turbina funcționează perfect, montajul a fost foarte ușor cu kit-ul inclus. Recomand!

Turbina FORD C-MAX II 2.0 TDCi 110 KW / 150 CP Noua
Turbina FORD C-MAX II 2.0 TDCi 110 KW / 150 CP Noua
52 evaluări
1,940.00 Lei --68%
3,250.00 Lei
cu TVA